maanantai 2. tammikuuta 2012

Kertokaas mielipiteitä?

Elikäs oon alkanu kirjottelemaan suomalaisia biisejä ja olen ehkä löytänyt niille laulajan ! =) mut kertokaas nyt et mitä pidätte että oonko aivan paska vai pitääkö niitä vaan hioa hiukan:

Syntymästä kuolemaan: (kesken)
Taas yksin tässä talossa, muistaen sanat sun/
tahdon löytää tien takas menneeseen/
nuoruuteen kauas vain nähdäkseen/
me eletään erikseen/

sä heitit mut päin seinää/
tuskaasi yrität levittää, hävittää/

Ikävä sua:
Mä tuun aina olee sun/
mä tuun aina rakastaa sua/
ei sitä noin vaan voi rakastua/
en osaa kertoa asioita suoraan/
en ajan kulumista huomaa/
ollaan me aina yhdessä/
ollaan me yhdessä kunnes erottaa meidät kuolema/

{crocus}
oot niin kaukana jossain/
en voi sua koskettaa/
sä tuut aina kuuluu mun elämään/
mä ikävöin, mä unelmoin/
et vierees aina jäädä vois/

kirjoitan sulle sanoja/
merkityksettömiä lauseita/
tyyni on mieleni jälleen/
vaikka olenkin itkenyt perääsi/

{crocus 2x}

Lapsen askelin: (kesken)
Siitä on aikaa kun kohdattiin/
ja hyvästiksi lujasti halattiin/
me kaksi ja miljoona unelmaa/
joita silloin ei osattu toteuttaa/
me kuljettiin niinkuin toisetkin/
varovasti lapsen askelin/

Ja me halataan lujaa ja jutellaan/
kun vuosia ei olisi ollutkaan/
kohta aikuisia, niin sanotaan/
vaikkei valmiita koskaan oltaiskaan/

1 kommentti: